به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,859
بازدید دیروز: 4,020
بازدید هفته: 15,728
بازدید ماه: 106,591
بازدید کل: 23,768,393
افراد آنلاین: 76
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 14 May 2024
الثلاثاء ، ۶ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
4548 - وحشت و سردرگمی صهیونیست‌ها از پاسخ ایران سایه مرگ بر سر اسرائیل ۱۴۰۳/۰۱/۱۷

وحشت و سردرگمی صهیونیست‌ها

از پاسخ ایران سایه مرگ بر سر اسرائیل

۱۴۰۳/۰۱/۱۷

‫سناریو‌ها درمورد نحوه پاسخ ایران به اسرائیل چیست؟ / حمله تل آویو به بخش  کنسولی سفارت ایران به ۲ دلیل با سایر حملاتش متفاوت است / منتظر دور جدید  درگیری‌های تند باشید‬‎

افکار عمومی و رسانه‌های صهیونیستی در فضای ترس و سردرگمی در انتظار پاسخ ایران به جنایت روز سه‌شنبه اسرائیل در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق قرار دارند.
 در طی چند روزی که از حمله هوائی تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق می‌گذرد، شبح ‌مرگ بر سر فلسطین اشغالی سایه افکنده است.
معاریو: سناریوهای انتقام ایران؛ اسرائیل در آماده‌باش پس از ترور در سوریه
روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی به نقل از سرلشکر نوام تیوون، فرمانده سابق بخش IOS عنوان داشت؛  اسرائیل باید برای سه تهدید اصلی ایران آماده شود. باید برای هر تهدیدی آمادگی جدی داشت.
تیوون همچنین افزود: در ارتش اسرائیل باید به نظر من برای سه تهدید آماده شویم - تهدیدات بالستیک. موشک‌ها و راکت‌ها از همه جاهایی که می‌توانند پرتاب کنند، از جمله از ایران، و به همین دلیل است که ما سامانه «پیکان» و لایه بالاتر را داریم. گزینه دوم عملیات زمینی است، در اینجا نیز باید بسیار جدی برای آن آماده شویم.»
ژنرال صهیونیست: زاهدی به ما آسیب زیادی زد؛ این را سنوار  بداند اسرائیل به شما آسیب خواهد رساند
سرلشکر نوام تیوون عنوان داشت: من فکر می‌کنم حذف آن مقام ارشد ایرانی که در واقع ارشدترین مقام و فرمانده فعالیت ایران در لبنان و سوریه بود و آسیب‌های زیادی به ما وارد می‌کرد خوب بود این را همه دشمنان ما، از سنوار و... باید درک کنند دولت اسرائیل به شما آسیب خواهد رساند.
 معاریو: توئیت آیت‌الله خامنه‌ای نوعی وحشت در اسرائیل و رسانه‌های اسرائیلی ایجاد کرد
معاریو همچنین در گزارش دیگری نیز عنوان داشت: توئیت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران به زبان عبری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد (2.7 میلیون بازدید داشت) این توئیت نوعی وحشت در اسرائیل و رسانه‌های اسرائیلی ایجاد کرد.
خالی شدن فروشگاه و مراکز خرید در سرزمین‌های اشغالی
در سایه این مسئله‌، شهروندان صهیونیست رسانه‌های صهیونیستی از ترس حمله احتمالی ایران اقدام به هجوم به مراکز خرید و تامین مایحتاج و آذوقه بلندمدت کرده‌اند.
در همین زمینه، به گزارش مشرق، وب‌سایت اسرائیلی «والانیوز» روز پنجشنبه گزارش داده که اسرائیلی‌ها بعد از تهدید ایران به انتقام به سمت فروشگاه‌ها هجوم آورده و در حال ذخیره مواد اساسی مورد نیاز خود هستند. طبق گزارش این رسانه، ساکنان اراضی اشغالی فلسطین در سراسر این منطقه در حال ذخیره کردن کالاهای اساسی از جمله آب و غذاهای کنسروشده هستند. مطابق این گزارش، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ صف‌های طولانی تشکیل شد و قفسه‌ها به سرعت خالی شدند. فروشنده‌ها هم از افزایش قابل توجه فروش به ویژه در بخش کالاهای اساسی خبر دادند. دانیل ‌هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل نیز با اعتراف ضمنی به ترس صهیونیست‌ها از حمله ایران در یک نشست خبری برای کاستن از هراس اسرائیلی‌ها گفت: «نیازی به خرید ژنراتور، ذخیره غذا و برداشت پول از عابربانک‌ها توسط اسرائیلی‌ها نیست.»
مایا صباغ: توئیت آیت‌الله خامنه‌ای کاری کرد که اسرائیلی‌ها از شهرها خارج شدند
این فعال مجازی و رسانه‌ای لبنانی در یادداشت خود در فضای مجازی عنوان داشت: یک توئیت از آقای خامنه‌ای کاری کرد که اسرائیلی‌ها یا از شهرها خارج شدند یا به پناهگاه‌ها خزیدند، اما ۲۲ کشور عربی برای اسرائیل کوچک‌ترین اهمیتی ندارد اما توئیت یک نفر از ایران وحشت را در سراسر رژیم پخش کرد...‌ ای عرب‌ها با خودتان چه کردید؟! به دینتان برگردید.
لوکاس کیج، کهنه‌سرباز آمریکایی: امیدوارم ایران، اسرائیل را بمباران  و لگدمالش کند
این کهنه سرباز آمریکایی و فعال ضد جنگ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آیا من تنها کسی هستم که امیدوار است ایران، اسرائیل را بمباران کند و لگدمالش کند،‌ ای کاش کشور ما جرات انجام این کار را داشت، اما ما تحت کنترل صهیونیست‌ها هستیم. اسرائيل تنها در صورتي متوقف خواهد شد كه با زور نظامي مواجه شود. آنها به قوانین بین‌المللی یا دادگاه‌هایی که توسط غیریهودیان اداره می‌شوند، اهمیتی نمی‌دهند.
اذعان سرهنگ بازنشسته آمریکا به توان موشکی ایران
سرهنگ «داگلاس مک‌گرگور» از فرماندهان ارتش آمریکا در جنگ خلیج‌فارس: موشک‌های بالستیک و البته موشک‌های کروز ایرانی می‌توانند به هر هدفی داخل اسرائیل برسند؛ زیرا وقتی شروع به حملات موشکی کنند، محدودیت معنا ندارد.
شبکه دولتی کان 11 اسرائیل: بیمارستان‌های اسرائیلی برای عملیات اضطراری آماده می‌شوند
شبکه کان 11 اسرائیل که در مالکیت و متعلق به دولت جعلی اسرائیل است عنوان داشت: بیمارستان‌های اسرائیلی برای عملیات اضطراری آماده می‌شوند، بیمارستان ایچیلوف در تل‌آویو تیم‌های پزشکی را در آخر هفته در حالت آماده‌باش قرار می‌دهد، مرکز پزشکی شبا و بیمارستان بیلینسون در مرکز اسرائیل تیم‌های اضطراری را برای تقویت بیمارستان‌های شمال اسرائیل در صورت تلفات گسترده ترتیب می‌دهند.
هاآرتص: اسرائیل در بحبوحه ترس از اینکه ایران به دنبال انتقام کشتار دمشق باشد، در حالت آماده‌باش بالا قرار دارد
روزنامه ‌هاآرتص در گزارشی نوشت: همه نشانه‌ها حاکی از آن است که تهران مصمم است به ترور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در سوریه پاسخ دهد و ارتش اسرائیل قبلاً فرماندهی پدافند هوائی خود را برای مقابله با حمله موشکی یا پهپادی احتمالی جمهوری اسلامی تقویت کرده است.
پارازیت و اختلال در سامانه GPS (سامانه موقعیت‌یاب جهانی) در سرزمین‌های اشغالی
رسانه‌های صهیونیستی و اکانت‌های توئیتری در سرزمین‌های اشغالی حاوی گزارش‌هایی از بروز مشکل در برنامه‌های ناوبری در فلسطین اشغالی به دلیل اختلال در سامانه موقعیت‌یابی جهانی است. گزارش‌ها حاکی از این است اختلال در سیگنال GPS، نتیجه بخشی از اقدامات ارتش اسرائیل برای جلوگیری از حملات موشکی و پهپادی مقاومت به فلسطین اشغالی بوده است. هرچند که در ماه‌های اخیر و به دلیل عملیات‌های نظامی در جنوب و در شمال، عملکرد GPS در این مناطق با اختلال مواجه بود، اما این اختلال در مناطق مرکزی رژیم اسرائیل بسیار نادر بود. همه شواهد حاکی از آن است که رژیم اسرائیل خود را برای دریافت پاسخ‌های تلافی‌جویانه ایران آماده می‌کند.
اسحاق بریک ژنرال عالی‌رتبه اسرائیل: حمله به دمشق بازی با آتش بود
اسحاق بریک، ژنرال ذخیره ارتش اسرائیل: (عملیات) ترور (در) دمشق بازی با آتش بود که احتمالا به یک جنگ فراگیر منجر خواهد شد. جنگی که اسرائیل هنوز کاملا برای آن آماده نیست. عموم مردم در (فلسطین اشغالی) باید برای جنگ آماده ‌باشند، اگر الان مردم را آماده نکنیم خودمان را نمی‌بخشیم. بازی با آتش کار شخصیت‌های بی‌منطق است با این تیم یعنی نتانیاهو، گالانت و هرتزی ‌هالوی فرماندهی عملیات غیرممکن است.
 لیبرمن، وزیر جنگ سابق اسرائیل: نباید کل اسرائیل را در هراس قرار دهیم
لیبرمن، وزیر جنگ سابق اسرائیل گفت: نباید کل اسرائیل  را در هراس قرار دهیم. اگر حمله‌ای از سوی ایران صورت گیرد، بدون شک پس از شکست در ۷ اکتبر، باید در اوج آمادگی باشیم. اما ترساندن افکار عمومی و قرار دادن شهروندان در شرایطی که عمدتاً در خدمت دشمن است، ممنوع است.
فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی: بر اساس تجربه، پاسخ ایران خشن و بی‌رحمانه خواهد بود
یاکوف آمیدرور، فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی عنوان داشت: بر اساس تجربه، پاسخ ایران، خشن و بی‌رحمانه خواهد بود و بنابراین هر شهروند اسرائیل باید بر اساس نیازها و موقعیت خود آماده شود.
دکتر شیوان ماهندراجاه: ایران گام به گام در حال فلج کردن اقتصاد اسرائیل است‌
دکتر شیوان ماهندراجاه، عضو اندیشکده انجمن سلطنتی تاریخ در لندن در همین زمینه عنوان داشت: ایرانی‌ها در حال جوشاندن قورباغه اسرائیلی هستند، آهسته، روشمند و علمی. 
ایران و متحدان منطقه‌ای آن با انضباط و صبر بی‌نظیر از این استراتژی علیه آمریکا و اسرائیل استفاده می‌کنند. 
پس از ۷ اکتبر، ۵۰۰،۰۰۰ شهرک‌نشین از اسرائیل رفته‌اند. فشارهای اجتماعی - اقتصادی و سرخوردگی از مدیریت جنگ به اوج خود رسیده و با برکناری نتانیاهو نیز برطرف نخواهد شد. ایران گام به گام در حال فلج کردن اقتصاد اسرائیل است‌. قطعا ایران با گام‌های بعدی، حرارت را برای قورباغه اسرائیلی بالا خواهد برد‌.
لانه عنکبوت از همیشه متزلزل‌تر شده است
اذعان رسمی مقامات صهیونیست به وحشت ناشی از حمله احتمالی ایران و همچنین موج خالی شدن فروشگاه‌ها توسط شهروندان صهیونیست که از سوی سخنگوی ارتش صهیونیستی نیز به آن اشاره شد نشانگر این است که اسرائیل بیشتر از هر زمانی در حالت فروپاشی، تزلزل و مرگ قرار گرفته است. این موضوع در کنار انتقادهای شدید مقامات غربی از اسرائیل آن هم در شرایطی که تاکنون از هیچ حمایتی نسبت به این رژیم دریغ نکرده بودند، نشانگر عمق حماقت نتانیاهو، گالانت و دیگر سردمداران افراطی این رژیم جعلی در حمله غیرقانونی و جنایتکارانه به سفارت ایران در دمشق بود.
تحلیل این دو موضوع در کنار هم نشان‌دهنده این است که کابینه جنایتکار و افراطی نتانیاهو که از هیچ اقدامی دریغ نکرده است و حیات کثیف خود را در ادامه جنگ ظالمانه با مردم غزه و محور مقاومت می‌دید به پایان کار خود رسیده است.