به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 422
بازدید دیروز: 3,016
بازدید هفته: 7,498
بازدید ماه: 73,571
بازدید کل: 23,735,381
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 6 May 2024
الاثنين ، ۲۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۲۴ - تشییع پیکرعلی قاسمی و محمد رودابی دو سرباز شهید فراجا در زاهدان ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

تشییع پیکرعلی قاسمی و محمد رودابی دو سرباز شهید فراجا در زاهدان

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

‫تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت علی قاسمی در زاهدان‬‎
 
پیکر مطهر دو شهید سرباز مدافع امنیت منطقه کورین روز یکشنبه بر فراز دستان مردم شهیدپرور زاهدان تشییع شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پیکر مطهر شهدای سرباز مدافع امنیت شهیدان علی قاسمی و محمد رودابی که حین تامین امنیت در منطقه کورین به دست تروریست‌های مزدور به شهادت رسیده بودند، روز یکشنبه بر دستان مردم شهیدپرور زاهدان تشییع شد. شهید علی قاسمی در زاهدان به خاک سپرده و پیکر شهید رودابی برای خاکسپاری به کرمان منتقل شد.
بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، ظهر شنبه 18 فروردین‌ماه، کارکنان انتظامی بخش کورین زاهدان حین گشت‌زنی و تامین امنیت منطقه به دو نفر مظنون شدند که افراد مذکور با مشاهده ماموران حین فرار در خیابان به سمت ماموران تیراندازی کردند. در این درگیری مسلحانه ماموران پلیس موفق به دستگیری یکی از تروریست‌های مسلح و کشف یک قبضه سلاح کلاشنیکف و مهمات شدند. بر اساس این گزارش، بر اثر تیراندازی تروریست‌های کوردل دو نفر از سربازان به نام‌های محمد رودابی فرزند رحمدل متولد بیست‌ویکم آذرماه ۱۳۸۳ و سرباز علی قاسمی فرزند غلامرضا متولد دهم بهمن‌ماه ۱۳۸۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 

شهادت علی قاسمی و محمد رودابی دو مأمور پلیس پاسگاهی

در  بخش کورین زاهدان پس از مداخله در درگیری اشرار مسلح

۱۴۰۳/۰۱/۱۸
تصویری از دو شهید حادثه تروریستی امروز در کورین زاهدان - اقتصاد 24 | خبر  فارسی
 
دو مامور انتظامی پاسگاه کورین زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهدای انتظامی، روز گذشته دو مأمور پلیس پاسگاهی به نام‌های علی قاسمی و محمد رودابی در بخش کورین زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند و یک نفر نیز مجروح شده است. بر اساس این خبر، پلیس قصد مداخله در این درگیری و ختم غائله را داشته که این اشرار دست به تیراندازی زده و دو مامور پلیس را به شهادت می‌رسانند. اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.
 بازداشت یک تروریست حمله تروریستی زاهدان
همچنین مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در حمله تروریستی پاسگاه کورین زاهدان که منجر به شهادت ۲ سرباز شد، یک تروریست در صحنه درگیری تیر خورد و سپس دستگیر شد. تلاش برای دستگیری سایر تروریست‌ها ادامه دارد.
 هلاکت یکی از اشرار مسلح در مهرستان
در همین زمینه به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در پي اعلام وقوع حمله تروریستی به مامورین پاسگاه کورین در منطقه کورین زاهدان، ماموران پليس سراسر استان با انجام سازوکارهاي ويژه با جديت پيگير موضوع شدند. تیم ماموران شهرستان مهرستان نيز در اجراي برنامه‌هاي مطرح‌شده حدود ساعت ۱۶ شنبه پس از شناسايي و تعقيب و مراقبت، يک دستگاه خودروي پژو 405 را در سطح يکي از خيابان‌هاي شهرستان شناسایی و دستور ایست صادر مي‌کنند که ضمن بی‌توجهی به ایست از داخل خودرو به سمت مامورین اقدام به تيراندازي می‌کنند. 
وی با اشاره به اینکه با اقدام بموقع و آتش برتر مامورین یکی از اشرار به هلاکت رسیده و یک قبضه سلاح کلاش با مهمات از نامبرده کشف شد، افزود: دو نفر به کوه‌های اطراف متواری و تلاش برای دستگیری سایر افراد شرور مسلح ادامه دارد.

Image result for ‫گل لاله‬‎