به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,523
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 24,377
بازدید ماه: 45,347
بازدید کل: 23,707,168
افراد آنلاین: 65
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۲۲ - تشییع و تدفین پیکر سردار سرلشکر شهید محمد هادی حاج رحیمی در قطعه ۲۴ بهشت زهرا ۱۴۰۳/۰۱/۱۸

 تشییع و تدفین پیکر سردار سرلشکر شهید  محمد هادی  حاج رحیمی

(از شهدای حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق)

  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸

‫تصویری از سردار شهید محمدهادی حاج رحیمی در کنار حاج قاسم سلیمانی‬‎

‫تدفین پیکر شهید سردار حاج رحیمی در بهشت زهرا‬‎

پیکر مطهر شهید سردار محمد هادی حاج رحیمی در قطعه ۲۴ بهشت زهرا با حضور مردم و مسئولان تدفین شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز تشییع پیکر مطهر شهید سردار محمد هادی حاج رحیمی در شهرک شهید محلاتی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و حضور پرشور مردم برگزار و در قطعه ۲۴ بهشت زهرا با حضور مردم و مسئولان تدفین شد.

تشییع پیکر شهید زاهدی و یارانش در راهپیمایی روز قدس تهران 

۱۴۰۳/۰۱/۱۷

‫آغاز تشییع پیکر شهید زاهدی و یارانش در تهران‬‎‫تشییع پیکر شهید زاهدی و یارانش در راهپیمایی روز قدس تهران - تسنیم‬‎
آیین تشییع پیکر شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، دیروز در میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران برگزار شد.
استقبال باشکوه مردم قزوین از شهیدالقدس علی آقابابایی
پیکر مطهر شهید القدس علی آقابابایی که در جریان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسید، همزمان با روز جهانی قدس و با استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم روزه‌دار قزوین تشییع شد.
تشییع پیکر شهید القدس محسن صداقت در راهپیمایی روز قدس قم
مردم شهیدپرور استان قم در روز جهانی قدس، پیکر شهید القدس محسن صداقت از شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه، را تشییع کرده و خواستار برخورد قاطع با عاملان این جنایات تروریستی شدند.
همچنین مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق عصر روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در معراج شهدای تهران برگزار شد.
عصر دوشنبه 13 فروردین‌ماه 1403، هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این جنایت، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و 5 تن از مستشاران و افسران همراه آنان حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقا‌بابایی و سیدعلی صالحی روزبهانی به فیض شهادت نائل آمدند.

 

پیکر شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران

در حرم حضرت رقیه(س) تشییع شد

  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

‫پیکر شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران، در حرم حضرت رقیه(س) تشییع ش‬‎

پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، همزمان با سومین شب قدر در حرم حضرت رقیه سلام‌الله علیها تشییع شد.
پیکر این شهدا با صلوات و نوای لبیک یا حسین وارد حرم سه ساله ارباب شد و در جوار ضریح حضرت رقیه سلام‌الله علیها تشییع شد.
زائران برای نابودی دشمنان اسلام دعا کرده و دعای فرج را خواندند. با وجود پیکر شهدا در حرم، این آستان حال و هوای متفاوتی داشت و زائران در کنار شهدا مراسم قرآن به سر را برگزار کردند. در روزهای گذشته نیز پیکر نخستین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ بهروز واحدی که توسط رژیم صهیونیستی در دیرالزور به شهادت رسیده بود، تشییع شد.
در حمله تروریستی اسرائیل غاصب به کنسولگری کشورمان در سوریه (دوشنبه ۱۳ فروردین)، محمدرضا زاهدی‌، محمدها‌دی حاجی‌رحیمی، حسین امان‌اللهی، سیدعلی صالحی روزبهانی، علی آقابابایی، محسن صداقت و سیدمهدی جلادتی به شهادت رسیدند. پیکر این شهدا همزمان با روز قدس در تهران تشییع و برای تدفین به شهرهای خودشان منتقل می‌شود.
 
حمله هوایی اسرائیل به ساختمان مجاور سفارت ایران در دمشق
سردار محمدرضا زاهدی در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسید
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

جنایت جنگی دیگر؛ رژیم صهیونیستی منتظر مجازات سخت باشد - ایسنا

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت در حمله عصر دوشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسید.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت در حمله عصر دوشنبه 13 فروردین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسید.
این حمله منجر به تخریب کل ساختمان و شهید و مجروح شدن همه افراد داخل ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق شد. کار برای خروج اجساد شهدا و مداوای مجروحان و آواربرداری ادامه دارد.
سردار محمدرضا زاهدی (معروف به حسن مهدوی) متولد 11 آبان 1339 در شهر اصفهان،  در سال 1359 به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود و فرماندهی تیپ 44 قمر بنی‌هاشم را از 1362 تا 1365 برعهده داشت.
وی پس از شهادت حاج حسین خرازی در عملیات کربلای 5، در فاصله سال‌های 1365 تا 1370 فرماندهی لشکر 14 امام حسین(ع) استان اصفهان را برعهده داشت.
سردار زاهدی همچنین در فاصله سال‌های 1384 تا 1387  فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بود.
وی از 1384 تا 1385 با حفظ سمت فرمانده قرارگاه ثارالله نیز شد و از  سال 1395 تا 1398  معاونت عملیات سپاه پاسداران را هم برعهده داشت.
سردار زاهدی از سال 1387 تا 1395 در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده ارشد سپاه در سوریه و لبنان بود.
توضیحات وزارت دفاع سوریه درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به مجاورت سفارت ایران 
وزارت دفاع سوریه تایید کرد که در حمله هوائی رژیم اسرائیل ساختمان کنسولگری ایران هدف حمله قرار گرفته است. 
در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است حدود ساعت 5 عصر، دشمن اسرائیلی اقدام به یک تجاوز هوائی از سمت جولان اشغالی کرد و ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد.
بازدید وزیر خارجه سوریه از سفارت ایران پس از حمله اسرائیل 
خبرنگار المیادین گزارش داده فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه به همراه استاندار دمشق از ساختمان سفارت ایران و ساختمان مجاور آن که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته، بازدید کردند. 
دیدار وزیر خارجه سوریه با سفیر ایران در دمشق
 وزیر امور خارجه سوریه پس از حمله هوائی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در پایتخت سوریه ضمن حضور در سفارت ایران در دمشق با حسین اکبری، سفیر ایران دیدار کرد. 
مقداد در این دیدار تاکید کرد که رژیم اسرائیل نمی‌تواند بر روابط بین تهران و دمشق اثر بگذارد.
وزیر امور خارجه سوریه گفت: «ما شدیدا این حمله رژیم اسرائیل را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم این رژیم هرگز نمی‌تواند بر روابط سوریه و ایران تاثیر بگذارد»
سفیر ایران نیز در این دیدار با اشاره به تجاوز اسرائیل به سوریه گفت که این همان حقیقت رژیم صهیونیستی است که به قوانین بین‌الملل احترام نمی‌گذارد.
حسین اکبری همچنین در گفت‌وگویی با تلویزیون سوریه با تاکید بر حمایت ایران از مقاومت، گفت: ما مجددا تاکید می‌کنیم که در کنار مقاومت هستیم و از هیچ اقدام این رژیم غاصب نگران نیستیم.
تماس تلفنی وزیر امور خارجه سوریه با امیرعبداللهیان
در پی تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، دکتر فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان تماس گرفت. دو وزیر در این تماس تلفنی ابعاد مختلف این جنایت را بررسی کردند.
وزیر امور خارجه سوریه در این گفت‌و‌گو حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به شدیدترین عبارت محکوم کرد و آن را نقض فاحش مقررات بین‌المللی به‌ویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین دانست.
دکتر امیرعبداللهیان نیز ضمن تشکر از حضور وزیر خارجه سوریه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق‌، گفت: نتانیاهو به‌دلیل شکست‌های پی‌در‌پی رژیم اسرائیل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه‌طلبانه صهیونیست‌ها‌، تعادل روانی خود را کاملا از دست 
داده است.
دکتر امیرعبداللهیان حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور از همه تعهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی دانست و مسئولیت عواقب این اقدام را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و بر ضرورت واکنش جدی جامعه جهانی نسبت به این‌گونه اقدامات جنایتکارانه تاکید کرد.
سردار حاجی رحیمی به شهادت رسید
به گزارش تسنیم به نقل از برخی منابع آگاه «سردار محمدهادی حاجی رحیمی» معاون سردار زاهدی نیز از شهدای حمله رژیم صهیونیستی به دمشق است.


Image result for ‫گل لاله‬‎