به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,975
بازدید دیروز: 5,006
بازدید هفته: 41,583
بازدید ماه: 62,553
بازدید کل: 23,724,368
افراد آنلاین: 109
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 3 May 2024
الجمعة ، ۲٤ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۲۸ - مراسم وداع با شهید «محسن حسین نیا» در ساری برگزار شد ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

مراسم وداع با شهید «محسن حسین نیا» در ساری برگزار شد

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

‫پیام استاندار مازندران در پی شهادت شهید والامقام محسن حسین نیا در حمله  تروریستی جیش الظلم‬‎‫اعلام برنامه استقبال و بدرقه پیکر شهید «محسن حسین نیا» - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency‬‎

 

ساری- مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت ستوانیکم محسن حسین نیا در ستاد انتظامی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران بعدازظهر شنبه در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا، با بیان اینکه این شهید داوطلبانه برای مبارزه با اشرار و برقراری آرامش و امنیت مردم رفته بود، گفت: شهید حسین‌نیا یکی از برجسته‌ترین نیروهای فراجای مازندران بود و در مجموعه مرزبانی استان شخصیت بزرگ معنوی داشت.
حسینی پور افزود: این شهید نه تنها کادر و درجه دار فراجا بود بلکه یک ورزشکار حرفه‌ای بود که مدال‌های زیادی را در رشته ورزشی خودش آورد.
وی ادامه داد: این شخصیت عاشق شهادت و علاقه‌مند بود که به جبهه مقاومت اعزام شود ولی اینجا در منطقه شرق جزو کسانی بود که در مأموریت‌ها بسیار موفق بود.
مراسم وداع با شهید مدافع وطن از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در مصلی نمازجمعه المهدی شهر بهنمیر برگزار می‌شود.
تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت ستوان یکم شهید محسن حسین نیا فردا یک شنبه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۴ از جلوی سپاه بابلسر تا میدان شهدا و سپس در زادگاهش روستای روشندان بهنمیر تدفین می‌شود.
ستوان یکم سید محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.

 

 

پیام رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت مدافع امنیت

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

‫پیام استاندار مازندران در پی شهادت شهید والامقام محسن حسین نیا در حمله  تروریستی جیش الظلم‬‎

ساری- حجت‌الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهادت شهید امنیت «محسن حسین نیا» در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در پی شهادت شهید امنیت محسن حسین‌نیا از مازندران در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار در پیامی شهادت این مدافع امنیت را به بازماندگان او تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت در راه خود را خداوند تنها نصیب خاصان خویش می‌کند و خوشا به حال آنان که ذاکر آل الله هستند و در ماهی چنین عزیز، ردای پرفیض شهادت به تن می‌کنند.

سید محسن حسین نیا که از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بود با زبان روزه و در راه دفاع از میهن عزیز اسلامی مان به دست دشمنان زبون این مرز و بوم، شهید شد و جان خویش را تقدیم درگاه الهی کرد و ان‌شاءالله با آنان که عمری را صرف ذکرشان کرد، محشور باشد.

شهادت این ذاکر مخلص را به خانواده، دوستان، ذاکران اهل بیت علیهم السلام، مردم خطه علوی مازندران و خاصه روزه داران بهنمیری تسلیت و تبریک می‌گویم و شفاعت آن شهید عزیز در روز محشر را از خداوند مسالت می‌کنم.

Image result for ‫گل لاله‬‎