به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,076
بازدید دیروز: 3,016
بازدید هفته: 9,152
بازدید ماه: 75,225
بازدید کل: 23,737,035
افراد آنلاین: 13
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 6 May 2024
الاثنين ، ۲۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۲۵ - پیکر شهید «مجتبی نعمت‌پور» روز جمعه تشییع و به خاک سپرده می‌شود ۱۴۰۳/۰۱/۲۳

 پیکر شهید «مجتبی نعمت‌پور» روز جمعه

تشییع و به خاک سپرده می‌شود

۱۴۰۳/۰۱/۲۳

پیکر شهید «مجتبی نعمت‌پور» فردا جمعه تشییع و به خاک سپرده می‌شود

تشییع پیکر شهید فراجا خرمشهر در استان لرستان
همچنین به گزارش خبرگزاری صداوسیما، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان پیکر مطهر سروان شهید مجتبی نعمت‌پور در شهرستان سلسله تشییع و در آرامستان روستای سیاهپوش این شهرستان به خاک سپرده شد.
گفتنی است صبح روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ مأموران انتظامی، در اجرای حکم قضائی، برای دستگیری محکوم متواری که داری سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، حمل و توزیع موادمخدر و دیگر جرائم بود، به محل اختفای او اعزام شدند.
این متهم در یکی از مناطق حاشیه آبادان مخفی شده بود که در این عملیات، سارق مسلح به محض مشاهده پلیس، اقدام به تیراندازی کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.
در این عملیات، مأمور وظیفه‌شناس سروان «مجتبی نعمت‌پور» که بر اثر اصابت گلوله سارق مسلح مجروح شده بود، علی ‌رغم انجام اقدامات درمانی کادر پزشکی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مأمور وظیفه‌شناس شهید «مجتبی نعمت‌پور» متأهل و دارای یک فرزند دختر یک‌ماهه بود.


فرمانده انتظامی لرستان شهادت ستوانیکم مجتبی نعمت‌پور

را تسلیت گفت

۱۴۰۳/۰۱/۲۳

 

‫پیکر شهید «مجتبی نعمت‌پور» فردا جمعه تشییع و به خاک سپرده می‌شود - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency‬‎

خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان در پیامی شهادت ستوانیکم «مجتبی نعمت‌پور» از مدافعان نظم و امنیت را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در پیامی شهادت ستوانیکم «مجتبی نعمت‌پور» از مدافعان نظم و امنیت را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

((وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ))

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان‌برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی‌سبیل‌الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

فرمانده انتظامی لرستان شهادت ستوانیکم مجتبی نعمت‌پور را تسلیت گفت

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرزوبوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

اینجانب شهادت، شهید فدایی امنیت ستوانیکم «مجتبی نعمت‌پور» را به ساحت مقدس و نورانی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معظم این شهید، مردم مؤمن، ولایی و شهیدپرور استان لرستان و به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرستان سلسله و همکاران خدوم انتظامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک این شهید را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و مؤید بدارد.

بنابراین گزارش، شهید «نعمت‌پور» از کارکنان انتظامی خرمشهر، در عملیات تعقیب و گریز یکی از اشرار مسلح در آبادان، بر اثر اصابت گلوله مجروح که ساعتی قبل بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید «نعمت‌پور»، اهل استان لرستان، شهرستان سلسله و دارای یک فرزند دختر یک‌ماهه است.

زمان و محل مراسم تشییع و تدفین این شهید متعاقباً اعلام خواهد شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎