به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,654
بازدید دیروز: 2,765
بازدید هفته: 15,437
بازدید ماه: 81,510
بازدید کل: 23,743,319
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 8 May 2024
الأربعاء ، ۲۹ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
65 - کشف اجساد 210 فلسطینی از گورهای جمعی محوطه بیمارستان ناصر ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
شمار کل اجساد ۷۰۰ نفر پیش‌بینی شده است
کشف اجساد 210 فلسطینی از گورهای جمعی محوطه بیمارستان ناصر 
۱۴۰۳/۰۲/۰۲

‫Magiran | روزنامه کیهان (1403/02/03): شمار کل اجساد 700 نفر پیش بینی شده  است: کشف اجساد 210 فلسطینی از گورهای جمعی محوطه بیمارستان ناصر‬‎

کشوری را تصور کنید که، به وحشی‌ترین رژیم حال حاضر بی‌قید و شرط و بدون محدودیت کمک‌های مالی، تسلیحاتی، مستشاری و... می‌کند. این کمک‌ها آن‌قدر زیاد و نامحدود هستند که آن رژیم وحشی می‌گوید، این کمک ها نبودند، قادر به ادامه جنگ- بخوانید جنایت- نبودیم. این رژیم وحشی طی کمتر از 200 روز 34هزار و 100 فلسطینی را در باریکه غزه قتل‌عام کرده که غالبا غیرنظامی‌اند. چیزی حدود 13هزار کودک و نوزاد و همین حدود زن، جزو این شهدا هستند. بمباران مدارس، بیمارستان‌ها، کلیساها، تیرباران اُسرا، تجاوز به زنان مقابل چشم همسران و... تنها گوشه‌ای از جنایات این رژیم وحشی است که طی همین 200 روز انجام و خبرهای آن نیز رسانه‌ای شده است. صهیونیست‌های وحشی حتی حاضر نشده‌اند، بسیاری از این جنایات را تکذیب کنند، به این دلیل که «آمریکا را پشتیبان خود می‌دانند.»
حالا چند روزی است، گوشه دیگری از جنایات هولناک صهیونیست‌ها در غزه منتشر شده است، منتهی این‌بار این انتشار، همزمان شده با خبری که بیشتر شبیه یک طنز بسیار تلخ است. خبر این است: «صهیونیست‌ها- طبق روال گذشته-بیمارستانی را در غزه اشغال و به بهانه حضور نیروهای حماس، آن را به طور کامل تخریب کرده و به آتش کشیده‌اند. حدود 700 غیرنظامی فلسطینی مجروح و غیرمجروح حاضر در این بیمارستان را قتل‌عام کرده، پس از دفن آنها در گورهای جمعی، از آنجا عقب‌نشینی کرده‌اند. دوربین‌های تلویزیونی و سایر فلسطینی‌ها فرصت یافته‌اند به این بیمارستان بازگردند و شروع به کشف و بیرون کشیدن شهدا کنند. آمارها طبق معمول تکان‌دهنده‌اند. تا لحظه تنظیم این گزارش، 210 جسد از این گورها بیرون کشیده شده‌اند و گفته می‌شود، این اجساد تا 700 نفر افزاش خواهد یافت. خبر تلخ همراه این خبر هم این است. آمریکا با کمک یک میلیارد دلاری به فلسطین موافقت کرد. همزمان 26میلیارد دلار هم به اسرائیل کمک کرد!
جزئیات بیشتر از زبان یک مسئول
آن‌طور که ️مدیرکل دفتر اطلاع‌رسانی دولت در نوار غزه می‌گوید رژیم اشغالگر یک گور داخل دیوارهای مجتمع پزشکی ناصر در نوار غزه ایجاد کرده تا جنایت‌های خود را مخفی کند. وی می‌گوید «پیش‌بینی می‌کنیم که 700 شهید در گورهای دسته‌جمعی داخل این مجتمع پزشکی وجود داشته باشند. این شهدا را رژیم اشغالگر اعدام کرده است...️ تاکنون دو گور دسته‌جمعی پیدا کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم که گورهای بیشتری پیدا کنیم...️ رژیم اشغالگر ده‌ها نفر از آوارگان، زخمی‌ها، بیماران و تیم‌های پزشکی را اعدام کرده است.» به گفته خبرنگار الجزیره تیم‌های دفاع شهری 210 شهید را از مجتمع پزشکی ناصر در شهر «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه بیرون کشیده‌اند.
کشتار وحشیانه غیرنظامیان توسط صهیونیست‌ها که با حمایت غرب و برخی کشورهای مرتجع عربی صورت می‌گیرد، باعث نفرت بی‌سابقه از این رژیم در سرتاسر جهان شده است و این امر همین حالا هم صهیونیست‌ها را در شرایط بدی قرار داده است. شرایط صهیونیست‌ها این‌گونه است که با خود می‌گویند، به هر قیمتی که شده ابتدا از فروپاشی نجات پیدا کنیم بعد سر فرصت با استفاده از رسانه و پروپاگاندا اوضاع را جمع و جور می‌کنیم! 
صهیونیست‌ها در میادین جنگی هم، باخته‌اند و جز کشتار زنان و کودکان و بیماران در بیمارستان‌ها، هنر دیگری از خود نشان نداده‌اند. آنها در میادین واقعی جنگ، سنگین‌ترین تلفات تاریخ هفتادساله‌شان را متحمل شده‌اند. کار به جایی رسیده است که برخی فرماندهان و درجه‌داران این رژیم تصریح می‌کنند، باید جنگ را متوقف و نتانیاهو را از قدرت به زیر کشیده و محاکمه‌اش کنیم. سرلشکر «اسحاق بریک» از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی یکی از این افراد است که تصریح کرد: «ما باید به شکست در جنگ اعتراف کنیم.» به گزارش کانال تلگرامی «مرکز مطالعات فلسطین»، سرلشکر بریک گفت: «اسرائیل باید پایان جنگ در غزه را اعلام کند، ما نیروهای خود را از آنجا خارج کردیم و هیچ نیرویی نداریم که بتواند آنها (مقاومت) را به طور نهائی نابود کند، حمله زمینی به رفح هم کمکی به حال ما نمی‌کند، ما قطعا شکست خوردیم.»
گرانی سرسام‌آور
یکی دیگر از نقاطی که صهیونیست‌ها در آن، بدترین ضربات را خورده‌اند، حوزه اقتصاد است. این‌جا اظهارات خود صهیونیست‌ها راجع به شرایط این روزهایشان در حوزه اقتصاد را عینا نقل قول می‌کنیم. «یائیر لاپید» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی است. او دیروز در واکنش به تورم این طور موضع گرفت: «برای خرید از سوپرمارکت باید وام بگیریم... هر دقیقه یک‌بار یک پیامک دیگر برای افزایش قیمت‌ها ارسال می‌شود. همه‌چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران می‌شود... طبقه متوسط اسرائیل در حال فروپاشی است، برای پر کردن چرخ‌های خرید در سوپرمارکت وام می‌گیرند و کابینه حاضر به این مشکلات اعتنایی نمی‌کند. چون برای کابینه این حرف‌ها خوشایند نیست.»
احضار سُفرای غرب از سوی صهیونیست‌ها!
یکی از سناتور‌های آمریکایی اخیرا اعلام کرده بود، دادگاه لاهه باید به نفع اسرائیل رای دهد و اگر حکم این دادگاه، به نفع فلسطین باشد، همه قضات این دادگاه بین‌المللی را تحریم می‌کند! همین‌قدر قلدر! دادگاه لاهه مشغول محاکمه صهیونیست‌ها به جرم نسل‌کشی است. حالا دیروز خبر رسید، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است، سُفرای کشورهای فرانسه، ژاپن، کره‌جنوبی، مالت، جمهوری اسلواکی و اکوادور را احضار می‌کند! و آخرین خبر این که «ناوگان آزادی 2» متشکل از صدها فعال حقوق بشر قرار است به زودی از ترکیه راهی غزه شود و همزمان منابع اسرائیلی نیز از آمادگی ارتش این رژیم برای حمله به این کاروان خبر می‌دهند.دو کشتی حامل 5هزار تن غذا و آب و دارو و مایحتاج اولیه و یک کشتی نیز حامل صدها نیروی داوطلب از 30 کشور خواهد بود و قرار است روز پنج‌شنبه از بندر «توزلا» در دریای مرمره راهی غزه شود و علاوه‌بر این کشتی‌های دیگری نیز از کشورهای مختلف به این کاروان خواهند پیوست.