به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 446
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 446
بازدید ماه: 66,519
بازدید کل: 23,728,330
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
پیکر «محمدمهدی ایرانمنش» شهید 13 ساله حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تشییع شد ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

پیکر «محمدمهدی ایرانمنش» شهید 13 ساله

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تشییع شد  

  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

‫تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان+تصاویر‬‎‫فرارو | (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان‬‎

مراسم تشییع پیکر شهید 13 ساله؛ «محمدمهدی ایرانمنش» آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور پرشور مردم در شهر اختیارآباد کرمان برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش صبح دیروز (دوشنبه) با حضور مردم شهیدپرور شهرهای کرمان، اختیار‌آباد و دیگر نقاط استان برگزار شد.
به گزارش مهر، این نوجوان ۱۳ ساله در حمله تروریستی ۱۳ دی‌ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، دوم اردیبهشت‌ماه پس از اینکه بیش از ٣ ماه در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان بستری بود، به پدرش که او نیز در حادثه تروریستی کرمان شهید شده بود پیوست.
 
احتمال آلودگی ساچمه‌های کارگزاری‌ شده در جلیقه انفجاری
 «محمد مهدی ایرانمنش» از مجروحان حادثه تروریستی
گلزار شهدای کرمان به شهادت رسید
۱۴۰۳/۰۲/۰۲

‫آخرین مجروح بدحال حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسید - شبستان | خبر فارسی‬‎

رئیس اورژانس کرمان گفت: «محمد مهدی ایرانمنش» از مجروحان حادثه تروریستی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دی‌ماه سال گذشته، روز یکشنبه به شهادت رسید.
سید محمد صابری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: شهید ایرانمنش از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود و درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شد و در حالت کما در بخش آی‌سی‌یو بستری بود. این نوجوان شهید ۱۳ سال داشت و آخرین مجروح واقعه تروریستی کرمان بود که روز یکشنبه به شهادت رسید. پدر شهید محمد مهدی ایرانمنش نیز در انفجارهای تروریستی ۱۳ دی سال گذشته به شهادت رسیده بود. گفتنی است، ۲ انفجار تروریستی انتحاری عصر چهارشنبه ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که منجر به شهادت ۹۶ نفر شد.
 آشکار شدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
در همین زمینه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به آشکار شدن ابعاد دیگری از انفجار ناجوانمردانه تروریستی کرمان گفت: ساچمه‌های کارگزاری ‌شده در جلیقه انفجاری آلوده بودند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی احمدی‌نژاد دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت محمد مهدی ایرانمنش از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: زمان جنگ به‌دلیل داغ شدن گلوله و ترکش‌ها، استریل محسوب می‌شدند، اما این ساچمه‌ها داغ نشده بودند و استریل نبودند. احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه «اتفاقی که در کرمان افتاد کاملاً جدید بود و بعد از حادثه و اعمال جراحی متوجه عفونت‌های بسیار شدیدی در مجروحان این حادثه شدیم»، ادامه داد: این عفونت‌ها نه‌تنها در مجروحان بستری در بیمارستان‌های کرمان که مجروحان بستری در دیگر بیمارستان‌ها هم مشاهده شده است. وی با اشاره به اینکه چهار مجروح این حادثه در بیمارستان بقیه‌الله(عج) تهران بستری بودند، افزود: در بازدیدهایی که از بیمارستان بقیه‌الله تهران داشتیم چهار مجروح بستری در این حادثه همه دچار عفونت‌های بسیار شدید شده بودند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ابراز اینکه ساچمه‌ها را برای آزمایش فرستادیم، خاطرنشان کرد: احتمال اینکه این ساچمه‌ها قبل از کارگذاری آلوده شده باشند، وجود دارد و کسی که کار تروریستی می‌کند از انجام هیچ کار ناجوانمردانه‌ای کوتاهی نمی‌کند.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه مجروحان این انفجار تروریستی به عفونت‌های بسیار شدیدی دچار شدند، ادامه داد: هنوز هم تعدادی از این مجروحان با این عفونت‌ها دست به‌گریبان و در حال درمان هستند.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۲/۰٤، ۰۷:٤۹:٤٤       بازدیدها: 31