به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 902
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 902
بازدید ماه: 21,872
بازدید کل: 23,683,694
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
جلسه اعضاء مجمع هم اندیشی در معیت امام جمعه محترم زنجان با مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ۱۳۹۸/۰۲/۱۵

جلسه دیدار مجمع هم اندیشی در معیت امام جمعه محترم زنجان 

با مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان

۱۳۹۸/۰۲/۱۵

جلسه در ساعت ۱۷  روز یکشنبه مورخه ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ در سالن بنیاد مسکن استان زنجان برگزار شد. ابتداء آیاتی از کلام الله مجید تلاوت گردید.

سپس دبیر مجمع از امام جمعه محبوب زنجان که در این جلسه اعضاء مجمع هم اندیشی را سر افراز نموده و جهت دیدار یک مدیر جوان و فعال استان همراهی فرموده اند تقدیر و تشکر نمودند .

در ادامه گزارش دیدار اعضاء مجمع هم اندیشی با مهندس صتعتی منفرد مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان را که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ برابر با ۱۱ شعبان مصادف با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان  انجام شده بود بیان نموده ، و تاکید کرد که آقای مهندس صنعتی منفرد با ارائه گزارش یکساله فعالیت خود رضایت اکثریت اعضاء مجمع را جلب فرمودند .

لذا تصمیم گرفته شد به خاطر این فعالیت چشمگیر لوح تقدیری به امضاء مشرک مجمع هم اندیشی و امام جمعه محترم تهیه و به این مدیر جوان و فعال تقدیم گردد تا موجب رشد و شکوفائی ایشان و همکارا ن محترمشان گردد.

در ادامه حضرت آیت الله خاتمی امام جمعه محترم این عملکرد مجمع هم اندیشی را ستودند و ار اینکه این جمع خودشان زمانی از مدیران و مسئولین این نظام بوده اند و اکنون بعتوان یک تشکل مردمی کار های مدیران را رصد می کنند و وقتی می بینند یک نهاد و یک مدیر خوب فعالیت می کند از آنها قدر دانی و تشکر می کند ، لازم است خود من ابتدا از این عزیزان تشکر کنم شاید برای اولین بار بعد از هفت سال و اندی که همچنین حرکتی انجام می دهم .بنیاد مسکن کاملا" متفاوت عمل می کند این همه موفقیت نمی تواند کار یک نفر باشد یکدلی هست که همچنین حرکتی راشکل می دهدوقتی همه باهم باشند کار هاخوب پیش می رود و مورد بعدی هم اینکه این مجموعه یک نهاد مقدس است و به نام حضرت امام (ره )مزین می باشد و از طرف دیگر دعای خیر محرومان و عنایت ویژه مقام معظم رهبری همه اینها و حرکت و یکدلی و تخصص  و توان بالا موجب چنن حرکتی شده است .

بنده هم در حضور شما از تک تک کارکنان معاونین  این نهاد مقدس بویژه مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان جناب آقای صنعتی منفرد تشکر کرده  و از خدای متعال مسئلت می نمایم به کار ایشان خیر و بر کت بدهد. انشا اله موفق و موید باشید . والسلام علیکم و رحمه اله و بر کاته .

سپس لوح تقدیر توسط آقای امام جمعه به مهندس صنعتی منفرد اهداء شد .

در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم و اعضاء مجمع هم اندیشی گفتند این حرکت معنوی یک روحیه مثبت و ارزشمند برای اینجانب و همکارانم گردید که امیدوارم با تلاش شبانه روزی بتوانیم پاسخ این محبت بی پایان را در صحنه عمل به منصه ظهور برسانیم . 

( جلسه در ساعت ۱۹ با صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت )