به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 406
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 4,466
بازدید ماه: 70,539
بازدید کل: 23,732,350
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ ها بود ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

سردبیر الاخبار:

پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ ها بود 

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

‫روزنامه نگار برجسته لبنانی: جهان جدید، غرب تسلیم شد - ایرنا‬‎
«ابراهیم الامین» سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در مصاحبه با شبکه المیادین اظهار کرد: مهم‌ترین نکته درباره واکنش ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق این است که این پاسخ بخشی از جنگ کنونی علیه اسرائیل است.
الامین درباره ترور سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ایران در جریان این حمله گفت: اسرائیلی‌ها شهید زاهدی را یکی از ستون‌های اتاق عملیات مشترک که جبهه‌ها را مدیریت می‌کند، در نظر گرفتند و ترور او برای اسرائیل مانند ترور فرماندهان حماس یا حزب‌الله است.
وی ادامه داد: پاسخ ایران حامل این پیام بود که ما توانایی رویارویی را داریم و این بخشی از نبرد جاری است.
سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار درباره اهمیت  طوفان‌الاقصی و روز هفتم اکتبر نیز گفت: اسرائیلی‌ها عملیات هفتم اکتبر را نتیجه ایده‌ها، فرآیندهای آموزشی و همکاری میان حماس، ایران و حزب‌الله می‌دانند و آنچه در این تاریخ رخ داد باعث شکسته شدن این قاعده سنتی شد که می‌گوید «هیچ کس به اسرائیل حمله نمی‌کند».
الامین همچنین تاکید کرد توانایی ملت فلسطین برای مقاومت فراتر از تصور است و غیرممکن است که رژیم صهیونیستی با وجود بی‌رحمی‌اش در جنگ پیروز شود.
وی در ادامه فاش کرد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها مصر و قطر را تحت فشار قرار دادند تا بر حماس برای پذیرش شروط اسرائیل فشار بیاورند.
سردبیر روزنامه الاخبار در این باره تصریح کرد: یک جریان قوی در داخل اسرائیل و یک جریان در داخل آمریکا با حمایت امارات، مخالفان قطر و طرف‌های دیگر تلاش کردند به قطر القا کنند که شما فشار کافی بر حماس وارد نمی‌کنید و به همین دلیل بنابراین منافع دوحه در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
الامین در ادامه درباره تلاش‌ها برای توقف جنگ میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی نیز افزود: آنچه آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی فهمید این بود که حزب‌الله جنگ را قبل از پایان جنگ در غزه متوقف نخواهد کرد.
وی به رابطه مستحکم رهبران مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین پرداخت و گفت: رابطه شهید عماد مغنیه با مقاومت از فلسطین و به‌ویژه جنبش فتح آغاز شد.
به گزارش ایسنا، سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در این باره خاطرنشان کرد: شهیدان عماد مغنیه و قاسم سلیمانی برای توسعه توانمندی گروه‌های مقاومت تلاش کردند تا بتوانند موشک‌هایی مانند موشک‌های تولید شده توسط ارتش‌های دنیا تولید کنند.
تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۲/۰۶، ۰۸:٤۹:۲۳       بازدیدها: 55