به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,131
بازدید دیروز: 6,132
بازدید هفته: 4,131
بازدید ماه: 94,994
بازدید کل: 23,756,799
افراد آنلاین: 91
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۲۲ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 11 May 2024
السبت ، ۳ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
سردار طلایی‌نیک: اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
سردار طلایی‌نیک:
 اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸

انتقاد تند و عجیب سردار طلایی نیک از دولت روحانی - خبرآنلاین

مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک، سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.
سردار طلایی نیک در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای ایران اسلامی، اظهار داشت: «احیای اسلام ناب»، «مردمی بودن انقلاب اسلامی» و «رهبری ولایی»، سه رکنی هستند که طی ۴۵ سال گذشته، مقوم و پیش‎ برنده این نهضت الهی بوده‌اند.
به گزارش مهر، سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای حقیقی کلمه، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود که پس از تلاش‌های ناکام رژیم شاهنشاهی در گسترش اسلام ستیزی و زدودن مذهب و معنویت از سطوح گوناگون جامعه، توانست سبکی بی‌بدیل از الگوی جامعه اسلامی را به جهانیان عرضه دارد.
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع در ادامه گفت: شاهکار انقلاب اسلامی در تحقق «رهبری ولایی» بود که با ممزوج نمودن ظرفیت‌های اسلامی و مردمی، افتخارات بزرگی را نصیب ملت کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی، پیوند دادن حوزه دفاعی و مردم، از طریق ظرفیتی به نام «بسیج مستضعفین» بود، تصریح کرد: اگرچه بهره‌مندی از ادوات جنگی پیشرفته نظیر پهپاد و موشک مطلوب بوده و بازدارنده است اما این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را تغییر داد.
سردار طلایی نیک اظهار داشت: امروزه بازدارندگی کارآمد، نیازمند قدرت ترکیبی است؛ چون دشمن در دو عرصه جنگ نرم و سخت علیه کشورمان در حال برنامه ریزی است و ما نیز نیازمندیم تا هم‎سطح با این تهدیدات، توانایی‌های خود را ارتقا دهیم.
وی با بیان اینکه رویکرد پیشگیرانه دیوان محاسبات، موجبات همراهی و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها با این نهاد نظارتی را فراهم نموده است، بیان داشت: مواردی همچون «دیده‌بانی از بیت‌المال»، «تحقق انضباط مالی»، «اثربخشی در کاهش فاصله فقر و غنا» و همچنین «مبارزه با فساد و ویژه‌خواری»، از جمله مواردی است که بحمدالله دیوان محاسبات توانسته نقشی ویژه در تحقق آنها ایفا نماید.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۲/۰۹، ۰۷:۲۷:۰۹       بازدیدها: 3