به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 6,260
بازدید ماه: 121,563
بازدید کل: 23,783,562
افراد آنلاین: 2
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
پاداش 100 هزار دلاری آمریکا برای پادویی سرویس‌های غربی!     ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

پاداش 100 هزار دلاری آمریکا برای پادویی سرویس‌های غربی!

    ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

دستمزد ۱۰۰ هزار دلاری آمریکا برای فعالیت ضدایرانی علینژاد-راهبرد معاصردلار رکورد شکست/ افزایش ۴۰ تومانی - ساعت24
«مصی علینژاد» که این روزها به عنوان چهره اپوزیسیون مشغول تحریک جوانان داخل کشور به شورش و اغتشاش است، در قبال تبلیغات گسترده علیه کشور و ملت ایران، از دولت آمریکا دستمزد دریافت می‌کند و تور اروپاگردی می‌گیرد.
بر اساس گزارشی که فارس منتشر کرده، در جدیدترین مورد، او برای یک‌سال فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، در حدود یکصد هزار دلار از دولت ایالات متحده آمریکا دریافت کرده یا می‌کند.
داده‌های وب‌سایت اطلاع‌رسانی بودجه دولت آمریکا نشان می‌دهد که «آژانس رسانه‌های جهانی» ایالات متحده آمریکا تحت عنوان «پیمانکار برای انجام خدمات استعدادهای غیرشخصی...» برای یک‌سال مالی اول مارس ۲۰۲۳ (۱۰ اسفند ۱۴۰۱) تا ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲) مبلغ ۸۶ هزار و ۴۰۰ دلار برای مصی علینژاد در نظر گرفته است.
این وبگاه همچنین نشان می‌دهد که علینژاد که خود را حامی و دلسوز مردم ایران نشان می‌دهد در سال مالی اول مارس ۲۰۲۲(۱۰ اسفند ۱۴۰۰) تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ (۹ اسفند ۱۴۰۱) مبلغ ۱۰۸ هزار دلار از آژانس رسانه‌های جهانی آمریکا برای خوش‌خدمتی به دولت آمریکا پاداش دریافت کرده است.
مصی علینژاد که از عناصر خودفروخته ضد انقلاب و مزدور سرویس‌های بیگانه شناخته می‌شود، طی سال‌های گذشته تمام هم و غم خود را پادویی برای غرب و عناد با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران نهاده است. خوش رقصی او برای دشمنان نظام به حدی به مذاق آنها خوش آمده که از حمایت تام و تمام غربی‌ها برخوردار بوده است.
بر اساس گزارش‌ها و اسنادی که طی سال‌های گذشته بارها منتشر شده، مصی علینژاد رسماً حقوق‌بگیر واشنگتن بوده و بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ قراردادهایی به ارزش بیش از ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا امضا کرده است.
او در دوره کمپین فشار حداکثری ترامپ با وزیر خارجه او یعنی پمپئو دیدار و از تحریم‌ها علیه ایران حمایت کرد. 
علینژاد آبان ماه جاری و در جریان اغتشاشات اخیر هم با امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه (ابلیس پاریس) دیدار کرد. جلسه ماکرون با مصی پس‌ازآن صورت گرفت که ‌‌اندیشکده آمریکایی «واشنگتن برای سیاست‌گذاری در خاور نزدیک» اوایل مهرماه در خبری اعلام کرد که نشان پژوهشگرـ‌ سیاست‌ورز خود را به مصی علینژاد اعطاء خواهد کرد!
در کنار جوایز و دستمزدهای سرویس‌های غربی به مصی علینژاد، بد نیست به افشاگری اخیر مجری شبکه من‌وتو درباره تجارت این ضد انقلاب ورشکسته از اغتشاشات اشاره شود. «سالومه سیدنیا» مجری شبکه من‌وتو در فایل صوتی که مهرماه سال جاری منتشر شد، درخصوص نحوه پادویی مصی علینژاد گفت: «مصی صورت‌حساب 10 هزار پوندی برای کیوان عباسی [مدیرعامل من‌وتو] فرستاد؛ به خاطر انتشار کلیپ پویا بختیاری، بعد این بود که کیوان، مصی را بلاک کرد.»
وی همچنین گفته بود: «مصی دیگر در شبکه من‌وتو نیست و فقط در شبکه سعودی ایران اینترنشنال فعالیت دارد.»
دو سال پیش (۷ ژانویه ۲۰۲۰) هم پایگاه «اینترسپت» در گزارشی درباره رویکردهای رسانه‌ای VOA نوشت: «بسیاری از رسانه‌های خبری، علینژاد را یک روزنامه‌نگار مستقل معرفی می‌کنند، بدون آنکه به قرارداد او با VOA فارسی اشاره کنند. این در حالی است که او از سال ۲۰۱۵ دست‌کم ۳۰۵ هزار دلار از دولت پول دریافت کرده است.»

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۱۲/۱۵، ۱۹:۵۱:٤۷       بازدیدها: 81