به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 2,925
بازدید هفته: 15,809
بازدید ماه: 81,882
بازدید کل: 23,743,691
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 9 May 2024
الخميس ، ۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
پیکر مطهر فاتح فتح‌المبین امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند تشییع و به خاک سپرده شد  ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
در میان حزن و اندوه هزاران تن
پیکر مطهر فاتح فتح‌المبین امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند
تشییع و به خاک سپرده شد 
۱۴۰۲/۰۵/۳۱

یاران حماسه - 30 مرداد 1402 - برنامه اجتماعی (لرستان) | شبکه لرستان - ۳۰  مرداد ماه ۱۴۰۲

پیکر مطهر امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند با حضور گسترده هزاران نفر از اقشار مردم، فرماندهان و نیروهای مسلح و اقوام و طوایف لرستان، پیش از ظهر دیروز تشییع و در بهشت هشتم قبرستان خرم‌آباد به خاک سپرده شد.
این گزارش حاکی است امیر سرتیپ اسدالله حیدری نماینده ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران که در آیین تشییع امیر بیرانوند حضور یافته بود، با ابلاغ پیام تسلیت ستاد مشترک به بازماندگان و آحاد مردم سوگوار و نیروهای مسلح، گفت: امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند نمونه‌ای بارز از فرزندان رشید ملت ایران در نیروهای مسلح بود که حضورش در میدان‌های رزم جنگ تحمیلی 8 ساله مملو از حماسه‌آفرینی و رشادت‌های مافوق تصور است که حفظ و ترویج آنها منابع بسیار مهم برای دفاع و سرمایه تامین امنیت ملی است.
امیر حیدری افزود: پایمردی‌ها، فداکاری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های امیر بیرانوند نماد دلاوری‌های مردم لر در برابر متجاوزان و دفاع از کشورشان است.
نماینده ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امیر اسکندر بیرانوند در میدان‌های رزم با فداکاری و زبدگی وصف‌ناپذیر با ضربه‌های کاری موجب ناکامی و شکست‌های پی در پی زبده‌ترین نیروهای دشمن بعثی گردید.
وی تصریح کرد: حضور نیروهای خلاق، رشید و خستگی‌ناپذیر همانند امیر بیرانوند در کادر نیروهای مسلح آنان را به دژ مستحکم و شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است که هر متجاوزی به خاک مقدس کشورمان را به‌شدت مجازات و پشیمان می‌کند.
در این آیین امیر سرتیپ مراد خوشکنار فرمانده لشکر 84 خرم‌آباد با اشاره به رشادت‌های امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند در میدان‌های رزم، گفت: این فرمانده دلاور و شجاع در عملیات‌های متعدد طی 8 سال دفاع مقدس با استفاده از تاکتیک‌های نظامی و شجاعت مثال‌زدنی‌اش شکست‌های سنگین بر زبده‌ترین نیروهای حزب بعث وارد کرد و آنان را در کسب اهداف شومشان ناکام گذاشت.
فرمانده لشکر 84 خرم‌آباد تصریح کرد: امیر بیرانوند پس از جنگ تحمیلی در کسوت استاد در دانشکده‌های نظامی دانش و تجربیات ارزنده‌ای در اختیار دانشجویان گذاشت و امروز نیروهای فراوانی همانند خویش را ساخته است که مایه مباهات کشورند.
امیر بیرانوند چندین‌بار موفق به دریافت لوح فتح توسط مسئولان از جمله رهبر معظم انقلاب گردید و از ایشان به عنوان فاتح عملیات فتح‌المبین یاد می‌شود.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۲/۰۵/۳۰، ۱۷:٤۷:٤۹       بازدیدها: 58