به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 898
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 898
بازدید ماه: 21,868
بازدید کل: 23,683,690
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
سردار شریف : بسیج همه ظرفیت‌های سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان خوی ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
سردار شریف :
 بسیج همه ظرفیت‌های سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان خوی  
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: تاکنون بیش از ۷۲ گروه جهادی از سلماس و خوی به منطقه اعزام شده‌اند و سپاه آذربایجان غربی با فعال‌‌سازی ۱۰ قرارگاه منطقه‌ای و ۲۵ قرارگاه محله‌ای در ۷۰ روستای زلزله‌زده منطقه خوی در حال کمک‌رسانی به مردم است.

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگویی پیرامون اقدامات سپاه و بسیج به منظور امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی گفت: تاکنون ۱۲ اردوگاه و کمپ برای استقرار زلزله‌زدگان آماده شده و در حال کمک‌رسانی به افراد دارای مشکل اسکان می‌باشند.
سردار رمضان شریف افزود: یک اکیپ سیار از بیمارستان عارفیان ارومیه با امکانات و تجهیزات مورد نیاز اعم از اتاق عمل، ارتوپدی، مغز و اعصاب و... در منطقه مستقر و فعال است.
وی خاطرنشان کرد: ۳ هزار بخاری برقی بین مردم توزیع شده است؛ توزیع نان نیز با استقرار یک اکیپ نانوایی سیار در منطقه فعال و آغاز شده تا به صورت شبانه‌روزی نیازهای زلزله‌زدگان را مرتفع سازد.
سخنگوی سپاه در ادامه گفت: علاوه‌بر توزیع بیش از یک هزار تخته پتو طی روزهای گذشته بیش از ۲ هزار چادر توسط گروه‌های جهادی و سپاه خوی نیز تهیه و توزیع شده است.
سردار شریف افزود: تاکنون بیش از ۷۲ گروه جهادی از سلماس و خوی به منطقه اعزام شده‌اند و تعداد ۸ دستگاه کامیون، ۲ لودر و یک بیل مکانیکی در منطقه مستقر و متناسب با نیازهای اعلامی در حال خدمات‌رسانی هستند.
وی همچنین به سایر اقدامات سپاه شهدای آذربایجان غربی برای کمک به زلزله‌زدگان اشاره و تصریح کرد: سپاه آذربایجان غربی با فعال‌‌سازی ۱۰ قرارگاه منطقه‌ای و ۲۵ قرارگاه محله‌ای در ۷۰ روستای زلزله‌زده منطقه خوی و اعزام ۵۰ دستگاه آمبولانس نیز مبادرت ورزیده است.
به گزارش مهر، سخنگوی سپاه در پایان با تاکید بر اینکه امداد و خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز زلزله‌زده تا رفع مشکلات تداوم خواهد داشت تصریح کرد: طی ۲ روز گذشته ۴ هزار پرس غذای گرم در وعده‌های مختلف توسط گروه‌های جهادی در منطقه توزیع شده است و علاوه‌بر این روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم توسط مرکز پشتیبانی شمال غرب قرارگاه حمزه نیز طبخ و بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۱۱/۱۲، ۲۱:٤۲:۱٤       بازدیدها: 67